Meer rendement, meer engagement
Verandering is de nieuwe constante geworden in de strategie van bedrijven en organisaties. Externe factoren, zoals de opkomst van het internet en sociale media, hebben gezorgd voor disruptie en transformaties.
Vandaag kampen dezelfde bedrijven met een veranderende context, die van binnenuit komt. Hoe zorg je voor betrokken medewerkers? Hoe trek je talent aan en hoe bied je hen ‘purpose’? Tegelijkertijd zien we de toenemende druk op meer efficiëntie en betere rendementen.
Als CFO van Medialaan en van De Persgroep en als executive coach heeft Ben van nabij de evolutie zien gebeuren. Op zoek naar betere performance en meer connectie bij de medewerkers werd hij project sponsor van een lean management traject. De specifieke methodologie en de doordachte implementatie effenden het pad naar een lean cultuur. Het resultaat uit zich in meer rendement, meer betrokkenheid en zingeving bij de medewerkers en meer waarde voor de klant. Uit zijn ervaring als consultant en uit gesprekken met diverse bedrijfsleiders heeft Ben geleerd dat de zoektocht naar een lean cultuur hoog op de agenda’s staat. Tegelijk blijkt de invoering ervan alles behalve evident te zijn.
Doorspekt met sprekende voorbeelden, business cases en op basis van eigen ervaring geeft dit boek de leidraad naar een succesvolle implementatie van een lean cultuur. Binnen de veranderende omstandigheden een belangrijk competitief voordeel.
Keynote
Wil je met je management- of directieteam een boeiend verhaal horen over hoe je het pad naar een lean cultuur inslaat, contacteer me dan zeker. Ik breng een verhaal uit eigen ervaring, met de obstakels die ik onderweg tegenkwam en de successen die we boekten.
Bestel het boek
Je kan Op Weg Naar Een Lean Cultuur, meer rendement, meer engagement hier bestellen.
De verkoopprijs is 30 euro + 5 euro voor de verzendkosten.